$HM = ''; include "css/css.css"; ?>
Error: Any articles to show
Навчальний процес
Перелік освітніх компонентів, які викладаються на кафедрі для здобувачів вищої освіти, що навчаються за ОПП «Екологія» РВО «Бакалавр» спеціальності 101 «Екологія»:
- Хімія та біогеохімія;
- Біологія;
- Загальна екологія;
- Організація управління в екологічній діяльності;
- Охорона атмосфери;
- Моделювання і прогнозування стану довкілля;
- Природоохоронні технології та утилізація відходів;
- Екологічна стандартизація та нормування антропогенного навантаження на навколишнє середовище;
- Техноекологія;
- Моніторинг навколишнього середовища;
- Екологія людини;
- Ландшафтна екологія;
- Екологічна безпека;
- Екологічна токсикологія;
- Урбоекологія;
- Агроекологія;
- Оцінка впливу на довкілля;
- Соціоекологія;
- Екоосвіта;
- Біохімія;
- Екологічна біохімія;
- Водні екосистеми;
- Гідрологія;
- Охорона водних ресурсів і екосистем;
- Моніторинг гідросфери;
- Гідробіологія і гідроекологія;
- Технології захисту водних ресурсів;
- Заповідна справа;
- Геоаномальні зони і біота;
- Екологічний туризм;
- Рекреаційні ресурси і курортологія;
- Біоценологія;
- Охорона та захист природних ресурсів.
Перелік освітніх компонентів, які викладаються на кафедрі для здобувачів вищої освіти, що навчаються за ОПП «Екологія» РВО «Магістр» спеціальності 101 «Екологія»:
- Екологічні ризики;
- Методологія наукових досліджень в екології;
- Системний аналіз якості навколишнього середовища;
- Екологічна економіка та політика;
- Сучасні засоби захисту довкілля, утилізація та рекуперація відходів;
- Екологічна біохімія;
- Інженерна екологія;
- Екологічний менеджмент;
- Екологічне інспектування і аудит;
- Митний екологічний контроль;
- Агроекологічний моніторинг;
- Збалансоване природокористування в с-г виробництві та оцінка впливу на НС у с.-г. виробництві;
- Екологічні проблеми у с.-г. виробництві.
Перелік освітніх компонентів, які викладаються на кафедрі для здобувачів вищої освіти, що навчаються за ОПП «Технології захисту навколишнього середовища» РВО «Бакалавр» спеціальності 183 «Технології захисту навколишнього середовища»:
- Хімія та біогеохімія;
- Біологія;
- Загальна екологія;
- Технології використання відновних джерел енергії;
- Технології захисту заповідних територій;
- Захист навколишнього середовища від екотоксикантів;
- Хімія навколишнього середовища та санітарно-хімічний аналіз;
- Технологічні методи захисту навколишнього середовища;
- Екологічна стандартизація та нормування антропогенного навантаження на навколишнє середовище;
- Оцінка впливу на довкілля;
- Інженерна екологія;
- Утилізація, рекуперація та рециклінг відходів;
- Моніторинг навколишнього середовища;
- Екологічна безпека;
- Технології захисту атмосферного повітря;
- Технології захисту ґрунту та надр;
- Агроекологія;
- Основи системного аналізу впливу на навколишнє середовище;
- Соціоекологія;
- Екоосвіта;
- Екологічна хімія;
- Біохімія;
- Оцінка техногенного впливу на довкілля;
- Екологічне інспектування;
- Радіоекологія;
- Моніторинг радіаційного стану екосистем;
- Технології захисту навколишнього середовища у цукровій промисловості;
- Технології захисту навколишнього середовища у м'ясо-молочному виробництві;
- Технології захисту навколишнього середовища у спиртово-горілчаному виробництві;
- Технології захисту навколишнього середовища у борошномельній і хлібопекарській промисловості;
- Технології захисту навколишнього середовища у шкіргалантерейній промисловості;
- Технології захисту лісових ресурсів;
- Технології захисту водних ресурсів;
- Технології захисту земельних ресурсів;
- Технології захисту мінерально-сировинних ресурсів;
- Технології захисту рекреаційних ресурсів.
Навчально-методичні комплекси:
РВО «Бакалавр» спеціальності 101 «Екологія»
РВО "Магістр" спеціальності 101 «Екологія»
РВО "Бакалавр" спеціальності 183 "Технології захисту навколишнього середовища"
РВО «Бакалавр» спеціальності 183 «Технології захисту навколишнього середовища» (2021-2025 н.р.)
Навчально-методична робота кафедри
Викладачі кафедри екології видають велику кількість методичної літератури, наукові підручники та посібники, які покликані забезпечити якісну підготовку молодих спеціалістів АПК. Наукові публікації видаються у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus та Web of Science Core Collection.
Найбільш вагомі видання співробітників кафедри екології:
Виховна робота кафедри
Виховна робота на кафедрі екології проводиться згідно із затвердженим загальноуніверситетським планом виховної роботи та з дотриманням рекомендацій МОН України щодо організації виховної роботи у закладах вищої освіти.
Щомісяця куратори кафедри відвідують гуртожиток № 6 з метою контролю умов проживання студентів, проведення з ними бесід та інших заходів виховного характеру. Студенти регулярно долучаються до участі в спортивно-масових заходах.
За результатами відвідування та успішності студентів і бесід кураторів зі студентами можна дійти висновку, що більшість студентів виконують вимоги навчального плану. Регулярно відвідують заняття, із задоволенням беруть участь у житті факультету агротехнологій і екології та університету.
Протягом семестру наставники разом зі студентами груп систематично відвідують культурні та мистецькі заходи, які проводяться в університеті. Студенти беруть участь у фестивалі-конкурсі «Нові таланти ЛНАУ», відвідують Музей історії Львівського національного аграрного університету та Музей Степана Бандери.
Керівники-наставники проводять відкриті виховні години на теми: «Моральні аспекти поведінки в молодіжному середовищі», «Революція гідності», «День української писемності та мови».
В кінці навчального року підводяться підсумки роботи студентських наукових гуртків та розглядаються результати успішності студентів за рік.
Виховна робота
Виховна робота як важливий компонент виховного процесу у ЛНАУ спрямовується на формування особистості студента, розвиток його потенційних можливостей. Основна увага зосереджується на формуванні у студентів відповідальності за навчання, працелюбності та високої моральності.
У плануванні та організації виховної роботи, визначенні її змісту, форм і методів, сучасних підходів до реалізації її певних напрямків чільне місце належить ректору, проректору з навчально-виховної роботи, деканам та наставникам академічних груп.
Також сучасна організація системи виховної роботи характеризується динамізмом. Значна частина виховних заходів у 2020–2021 навчальному році реалізовувалась дистанційно, але це зовсім не вплинуло на результат виховної роботи в університеті, на факультетах, в академічних групах і в студентському середовищі.
25 травня 2021 року завершився конкурс «Кращий наставник академічної групи Львівського національного аграрного університету». У конкурсі взяли участь представники всіх факультетів нашого закладу вищої освіти.
В рамках конкурсу робота наставників академічних груп оцінювалась за різними критеріями: від участі здобувачів вищої освіти групи в університетських заходах, творчих колективах, фестивалях, спортивних заходах до професійного вміння здійснювати та реалізовувати виховний процес в групі та ін.
Результати даної роботи кожного з наставників і студентського активу груп були справедливо оцінені, і відповідно до наказу ректора університету академіка НААНУ Володимира Снітинського переможцями конкурсу «Кращий наставник академічної групи Львівського національного аграрного університету» визнано наставників академічних груп:
- Аг-22 – доцента кафедри екології, к.с.-г.н. М.Я. Іванків;
- Еко-21 – доцента кафедри екології, к.т.н. О.Т. Мазурак;
- Еко-31 – доцента кафедри екології, к.х.н. Р.С. Шкумбатюка.
Вітаємо переможців конкурсу і бажаємо їм подальших успіхів у педагогічній діяльності.
Ми в facebook. Instagram. Канал Youtube.
Міністерство аграрної політики. Міністерство освіти,науки,молоді та спорту. НМЦ аграрної освіти. Освітній портал. Освіта.ua. Міністерство доходів і зборів України.
$HM = ''; include "templates.php"; ?>